Mrv8-9-18 Tarifin sadece şekerini azalttım çünkü gün kurusu cidden tatlı. Yani ben hayatım boyunca hep tatlıyı çok sevdim. Hamileliğe özel bir durum olmadı. Ama bu gün kurusu özellikle hamilelikte benim tüm tatlı isteğimi köreltiyor. Kekin içine koyma sebebimde (tam buğday unu kullanıyorum ben) tek başına onu yemiyim, tatlı yemiş gibi hissediyim diye. Ara öğün olarak tüketiyorum ben kahvaltıyı geç yaptığımdan öğle yemeğini yemiyorum. Saat 3 gibi serçe parmağımın kalınlığında kekten yiyorum bir sonraki güne kadar tatlı görmek dahi istemiyorum. 😊