Sumru Mrv8-9-18 canımsın 😂kesinlikle geç kalmış değilsin değiliz 😂😂 özellikle tatlı yı azaltıp ekmeği ise buğday veya tam tahıllı tüketmenizi rica ediyorum o ekmeklere alışacaksınız bunu da unutmayın ben alıştıysam İnan herkes alışır 😂😂
Mrv8-9-18 Sumru Alışana kadar açıp yorumları okursam bu iş olur diye düşünüyorum Yavruyuda kucağa alınca gelsin tatlılar ekmekler diyorum 😂 Çok sağol gerçekten mükemmel motive ettin beni 😂
Adsmyr Mrv8-9-18 bnde aynı öyleyim önceden bir paket çikolata bitiremezken şimdi verseler 3 paket yerim. Aşırı da canım çekiyordu . Ama normalde şekerim olmamasına rağmen yükleme sonucunda şekerim çktı. Dikkat etmeye çalışıyorum
Mrv8-9-18 Adsmyr Aynen dediğin gibi canım tamam eskiden de yiyordum ama artık devamlı istiyorum fazla fazla. Benimde şekere bakılması şart oldu çok fazla bir bilgim olmamasına rağmen bu kadar yemeye çıkar diye düşünüyorum
Mrv8-9-18 MinikTavsanim Önemli değil canım 😊 Kontrolde ilk işim bunları sormak olucak 1mayısta maalesef kontrol o zamana kadarda elimden geldiğince dikkat etmeye çalışıcam inşallah 😊
Adsmyr Mrv8-9-18 bnde zaten hep korkuyordum çıkar diye oldu da. İkinci kez yükleme yapılması gerekti onu da hastaneye gitmek istemedgm için yaptramadm
Ebruhrtmc Mrv8-9-18 aynen öyle canım uzaktan onlara kolay geliyor ama çocuk taşımak büyük sorumlulukmus hele ilk gebelikte vücudun degistikce insan kendisine şaşırıyor :)
Mrv8-9-18 Sumru Seni yazdım kenara haftamızda aynı allahın izniyle hastane çıkışı görüşürüz tatlım yavruya iyi bak 😊😂
Sumru Mrv8-9-18 aynen canım bende yazdım seni bir yere 😃 sende kendine ve yavruna iyi bak canım 💋 🙋🏻♀️
Mrv8-9-18 Ebruhrtmc Evet canım ya çok değişik bir duyguymuş rabbim isteyen herkese yaşatsın inşallah 🤲 Hergün yeni birşeyle tanışmak maalesef zorluklarıda var ama allahtan yavrunun varlığı onları kapatıyor😊
Dilra1 Mrv8-9-18 sabah akşam yiyorum küçüklüğümden beri çok severim hamileyim hala seviyorum inşallah şeker problemi yaşamam😂
Rabia-22 Mrv8-9-18 valla bende yaptırmamayı dusunuodum ama,doktorum bana “şimdi doğru şeker yüklemesine.”diyip elime kağıdı verdı.bende yuzune baktım,yaptırmamız lazm dedı.detaylı ultrasonun bıle uzerınde bukadar durmamıştı.ben detaylı yaptırmadm cnku.
Mrv8-9-18 Rabia-22 Hadi ya benim doktorum ne düşünüyor bilmiyorum bile ama biraz değişik bir doktorum var fazla sağlıkçı pirinç pilavını bile yeme diyor kesin yaptırtmaz diye düşünüyorum 😊