Mrv8-9-18 İlk zamanlarda tatlı yedikten sonra ağzımdaki acı tattan dolayı az tüketiyordum ama şuan kendime hakim olamıyorum. Şeker konusunda biraz korkuttular beni 😔 Benim gibi olan var mı engel olamıyorum bebeğimede zarar gelsin istemiyorum ☹️13+6yız ..
Rabia-22 Mrv8-9-18 ben çok tatlı yiyorm.yemediğim zaman başım donuyor.normalde sevmem oyle tatlıyı.doktoruna danışabılırsn ıstersen.❤️
Humi Mrv8-9-18 dogal tatlilari tercih et. Genelde bu haftalarda daha fazlalasir istek hurma kayisi yada dogal pestil alip tuketirdim bebegime zarar gelmesin diye. Deneyebilirsiniz genwlde yemek yedikten sonra daha fazla olurdu
Mrv8-9-18 TeacherS Meyveyi düzenli tüketiyorum pek bastırmadı ama kuru üzümü denemedim canım çok sağol inşallah işe yarar
Mrv8-9-18 Rabia-22 Tam anlamıyla böyle tüketmezsem kendimi eksik hissediyorum 😊 kontrolüme daha var canım gidince muhakkak sorucam
Mrv8-9-18 Rabia-22 İnşallah güzel çıkar sonuçlar canım 🤗kimi doktor yapılmasını istemiyor dediler banada kontrolümde bende sorucam bakalım inşallah merak ediyorum 😊
Rabia-22 Mrv8-9-18 valla bende yaptırmamayı dusunuodum ama,doktorum bana “şimdi doğru şeker yüklemesine.”diyip elime kağıdı verdı.bende yuzune baktım,yaptırmamız lazm dedı.detaylı ultrasonun bıle uzerınde bukadar durmamıştı.ben detaylı yaptırmadm cnku.
Sumru Mrv8-9-18 inşallah canım canım benimde glukoz açlık 108 çıktı ekmeği bıraktım tatlıyı da hafta da 1 falan az yiyorum 😊😊
Mrv8-9-18 Sumru Harikasın😊 ben normalde çok zayıf biriyim ama öyle bir iştahım açıldı ki hiç bir şeyi kesemiyorum sürekli yeme peşindeyim hele ekmeği nasıl keserim hiç bilmiyorum 🙈😊
Mrv8-9-18 Humi sütlü tatlılar yapmaya calısıyorum canım tek düşüncem oğlum 😔 ilkten gözüm dönüyor sonrada pişmanlıktan içim içimi yiyor ☹️
MinikTavsanim Mrv8-9-18 günüm çoğu tatlı yapmakla geçiyor sürekli yiyesim var çünkü 😀😀😀 tek değilsin kardeşim 😀😀
Mrv8-9-18 MinikTavsanim Kaçıncı haftadasınız canım😊 En azından tek olmadığımı bilmek mutlu etti bebek istiyor diyorum ama kimse inanmıyor 🙈🙈🤣
Sumru Mrv8-9-18 kesersin keser İnan benden çok ekmek yiyen yoktur 😂 bir elimde ekmek bir elimde kaşık olurdu utanmasam ekmek arası ekmek yapıp yiyecektim ekmeksiz karnım doymuyordu 😂😂😂 son bi kaç zamandır ekmeği bırak tam tahıllı ekmek yiyorum evet zor oluyor ama alışıyorsun bence bir kaç kez tostla dene sonra alışacaksın… herşey bebeklerimiz için unutma 😂😂😂