cnntylmz bende 7.5 haftalık hamileyim ama bugun kahve leke sonrası yoğun adet kanaması şeklinde kanamam var doktora gittim ilaç ların dozunu yükseltti ama umudum kalmadı 😞yarın ultrasonda kalp atışı duyamazsam kaybediyorum demektir çok üzgünüm 😞adet sancısıda çekiyorum kanama da çok yoğun ki 1 Aydın’da progestan kullanıyordum neden böyle oldu anlamıyorum 😞