MelikeEmre_ gamze12345678 malesef yok canim ilk hamileligimde ilk 3 ay çok kusardım sürekli serum yerdim oğlum oldu 2.hamileligim şuan hiç kusmam olmadı 13 haftalıgız alakası yok yani .😇
May18 gamze12345678 tatlıdan nefret ettim eksi ye dustum sivilceler cırkınlesme Tum kız belirtileri yasadım ama erkek bebek oldugunu ogrendım gecen hafta hıc belirtı arama ultrasonda görene kadar
May18 gamze12345678 12de dedı erkek ama tam kesin degıl 16 da net soyluyırlar Hanı yanlıs olmasın diye tabı bebısın gosterırse
Mthnry gamze12345678 o değişebiliyor canım bende bir kere bile kusmadim 26 haftalık olduk cinsiyet erkek
Zeynep20 gamze12345678 canım her kişin bünyesi farklıdır inan bana da diyen çok kayınvalidem erkek diye ömrümü yedi stresten çocuğumu kaybedicem diye üzülüyorum erkek ha erke kusmuyorsun erkek yüzün parlak erke psikolojim bozuldu artık valla en iyisi boşver yoksa sonra ele avuca sığmıyor bu takıntı
gamze12345678 Zeynep20 haklısın canım sende benim eşimin tarafı aksine kız istiyor anne tarafım cok sorguluyor benimde kafama takıldı acabamı dedim öyle
gamze12345678 May18 oyle canm yurt dısında yasıyorum doktorlar cok iyi 12 de ne derlerse cıkıyomus öyle dediler ama yinede Allah bilir
Minnaksever gamze12345678 hiç kusmadim mide bulantım 3 gün oldu kızım olacak kuzenim 3 ay kustu oğlu olacak yani hiç belli olmuyor 😁
defnem1902 ben kizimda çok kustum. 5 aya kadar hastanede yatım su bile icemezdim. simdi ki hamileligimde ise hic mide bulantim olmadi hamile oldugumu hisetmiyorum bile .12 haftaligim daha cinsiyetimiz belli degil ama cok merak ediyorum