gamze12345678 Mthnry erkek hissediyorum ben nişanlışığımdan beri hep ilk oglum olur gibime gelşyordu hamile oldugumu ögrendigim andan beri aynı hissediyorum ama ikilemdede kalıyorum kızda olabilir diyorum ama daha cok erkek hissediyorum canm🥰
Mthnry gamze12345678 o zaman erkektir 🧿 bende hep öyle hissederdim kız istememe rağmen hep içimden erkek geçiyordu Allah önce sağlıklı evlat nasip etsin tabiki 🙏😍
gamze12345678 Mthnry İnsallah Allah razı olsun öyle canım sağlıklı hayırlı evlat olsun öncelikle hayırlısı insallah🥰♥️
gamze12345678 defnem1902 bende salı günü gitcem 12 haftalık olmus olcak gidince bakalım bana da söylerler bence büyük ihtimal yazarım buraya