Gzduru Hayır, yine gaziye gidiyorum fakat hep Merih hoca kontrol ediyor. Özel olmayınca hangi hoca müsaitse ona yönlendiriliyorsun. Hiçbir tahlil için ücret istenmedi. Eğer doğum sezaryen olursa hoca kendisi giriyor. Normal doğumda doğum ekibi giriyor, hoca girmiyor. Doğumda acil bir durum olduğunda hocaya bildiriliyor. Şu anda benim doğumumun normal mi yoksa sezaryen mi olacağı belli değil. Bunları hocaya sorup öğrendim.