meliccccc Asligur bende bulent hocanin hastasiyim tup bebekle hamileyim🤰 acaba kalbi kacinci haftada dinletti doktor
Smybgrack hulya1406 Ben gidiyorum 22 sindede randevum var doktor belli olmuyo her gittiğimde değişiyo
AmineYmrkty Gzduru hamileyken yapılanda var demir can hayat die biliyorum ama fiyatı doğum paketine çok yakın oluyor demişlerdi istersen herhangi bi sigorta şirketi ile görüşüp bilgi al
Elmaveannesi Subuss6 selamm bende ankara keciorendeyim.. sincanda ozel koru hastanesine gidiyorum cok memnunum 4.500e dogum paketi aldim doktorum da cok tatliş -fatma hoca- 12+4 olduk dun bebegimin hareketleini gördüm ekranda cok guzel bir duygu cinsiyet 1 ay sonra belli olacak :)
Elmaveannesi MehtapAhmet senin bildigin cukurambardaki koru olabilir orasi 7 8 bin arasi ama benimki sincan koru.. daha 1 ay anca oldu 2. Defa gittim kontrole
MehtapAhmet Elmaveannesi Gerçi evett fatma hocayıda duymuştum . Peki artı ek ücret varmı epiduralde falan istiyorlar
Sevdaaaaaa Subuss6 eger maddi durumunuz elverişli ise özel koru hastanesi zeliha küçük var ona gidebilirsiniz, özel muayenesini de açtı. Çok anlayışlı bir doktor. İnstagramda da takip edebilirsiniz o zmn kesin bu dersiniz.