Zlhb ya hem vırus dolayısyla hemde benım vajınusmus gecmısım var normal dogumu aslıhan hocayı ızledıkce cok ıstedım ama yapamaycagmı duusndum. Zaten karnım cok kucuk noym 153 kılom 55 hmıle oldgum halde 55. Kiloda alamadım. Bebek kıloluymus ama karın dar bevek kılolu olnca dönemıyormus 33 hatada gıttım kafası terstı, 37 de gıttık hala terstı doktor 38 haftayı doldurunca alalım mı dedı zaten ilk gebelık pldugu ıcn rahmın kucuk bebegın donmesı malesef zor bekledıkce dah cok kılo alcak sıkıscak dedı. 2.3.gebelık olsa rahım daha oncr alıstıgı ıcın donebılrdı ama suan omkansız dedı iyi madem seArysn olsun zaten evde sıkılyodum dogsunda onla ugrasım dedm😂 ama bı yandan dıyorm keske kendı kendıne normale donse en azından vajınam bıraz esnerdı ve ılıskıuı daha kolag yapabılrdım. Vajonusmusu tam yendıgım gun hamıle kaldım esımle dogru duzgun ilişki yasıyamadan😂🤷♀️ sanırım sezarydn sonrası aynı durum devam edecek😥 bu arada park yatak suan ıcın daha mantıklı cunku ev kendı evın dsglse cocuga oda yapamıyorsan suan ıcın park yatagı en azından baya bı kullanır harekrtsız zamanlarda ust kademede yatırırsun. Hareketlendıhı zamanlar alt kademe de yatırırsın ıcınden cıkma atlama durumu olmaz daha guvenlı ve daha ızun surelı. Ben park yatak aldm suan kıracıız tayinciyiz belkı 3 4 sene daha boyle devaö edecez.