Svcnbyr nornalde 7 8 bın dogum yaptıryormus koruda. Ama partner sıgorta dıye bır sıgorta sırketı var ordan dogum paketı aldık bız onlarda aslıhan hocyla anlasmalılarmıs. Muayneler ıcın kendı klıgıngne gıdıyoruz 250 tl muayne ucretı, dogum paketı aldıgımz ıcıbde dogum 4500e gelıyor. 1 gece yatıs nts epıdural seEryen, normal dogum veya epıdurallı nornal dogum heosı ıcınde 4500. Onuda koruda yaptıryor yanı hem koru hem medıcana hastabesıbde dogum yaptıryor ama buz koruyu secrık oranın kendı fotografcısıda var ucretsız cekım yapıyor. ınstadan bakın 60saniyelikfilm dıye gecıyor korunun jebdı fotocusu. Bunu elstra ekledm fptpgrafcı dusunyorsanız dıye. İşte Sadece kendı kligınıgıne gıttıgınz ıcn 250 muaybe oduyorsunuz bızım son 2 ayımızdı dıye sık muayneye gitmedik 2 defa gıttık 33 haftalıkken ozman ilk muyne ucretıni sıgorta sırketıne oduyoruzx onlar randevu olusturyor doktorla. Sonrkı randevularda dırekt doktora oduyorsunz.ıste bız bır 33 ken gıttık bıde 37+4de gıttık yanı bugun. oyle sık sık cagırmıyorda su vırusten dolayı. Bı sıkntı yoksa anı bı durum olursa arayın benı dıyor. Smdı zaten benm bebek hala dönmemıs alab darmıs kılosu fazlaymıs normalı beklesekte zor doner dedı bızde haftaya sezaryen günü aldık bakalm, 😊🙏 ama cok tatlı cok ılgılı bı doktor muaynelerı de uzun uzun yapıyor oyle kafanıza gore sezaryen yaptırmıyor sezaryense bıle norml olması ıcn ugrasıyor. Ebesıde cok seker. Instadan takıp ediyorsanız