Ozqemrt Merhabalar bende ankara batıkentte oturuyorum 27+6 haftalığız başkent üniversitesi hastanesi prof.dr. Sertaç Esin doktorum
hulya1406 Smybgrack benim doktorum da Hacettepede ama şuan virüsten dolayı gidemiyorum.Siz kime gidiyorsunuz ne kadarlık oldunuz?şuanda da gidiyor musunuz hacettepeye?
Adsmyr Miniminikuss anladım çok teşekkür ederim bnde 29 haftalığım şimdiden sonra yaptırılır mı ki normal olarak görüştüğümde ben a lıfe bana 5000 demişti paket olarak. 3600 21 haftada çok iyi o yüzden
Esila300920 Subuss6 öncelikle hayırlı olsjn . 14+6 haftalik olduk. Keçiören medisis sevgi hocaya paket aldım 7000 tl . Çok memnunum .
Destkar Esila300920 merhaba,sevgi hanım ı tercih etme sebebiniz nedir acaba.Ben ulviye hanıma gitmeyi düşünüyordum yorumunuzu okuyunca sormak istedim
Behll_drl Svcnbyr yaa ne tatlı siz daha tecrübelisiniz memnun musunuz süleyman beyden😊 Adedul ben henüz 10. haftamdayım 1 kez gittim süleyman beye ama ben sevdim sakin güleryüzlü anlayışlı gbi geldi bana🤗
Sadumaneymen Subuss6 ankara mamaktayim zübeyde hanım doğum evine gidiyorum 36 haftayim 21 günüm kaldı 27 nisana gün aldım allah nasip ederse
Ygmrymn Merhabalar ben de ankara batıkkentten. 17+3 haftalığız. Ben memorial da kudret hocaya gidiyorum. Çok memnunum.
karauzum Ygmrymn merhaba ben de memorial da yapıcam. Ama hastane hakkında hiçbir şey bilmiyorum araştırmadan karar verdim :) siz araştırdınız mı?
55555 Ygmrymn bende 17+6 dayım canım 2 - 3 hafta sonra detaylı ultrason a gidicem memorial de fiyatlar nasıl
Duyguslabebegi Damlay merhabalar bende koruda yapacağım doğumumu inş Haziran sonu gibi. Aydan birinin hastasıyım. Doğum fiyatları ile ilgili hiç görüşmemiştik sizin bilginiz var mı acaba merak ediyorum da :)
Damlay Duyguslabebegi Ah çok üzgünüm Koru garip bir hastahane malesef doktora göre yada semte göre bile değişebiliyor. Ne söylesem yalan olur. Ben kendi doktorumdan paket aldığim için. Bilemiyorum🤷🏼♀️
Zlhb Subuss6 27+ 3 👶🏻 Aslıhan Yazıcıoğluna gidiyorum doğum için Koruyu düşünüyordum ama pandemi durumuna göre başka hastaneye geçebilirim doktorumdan çok memnunum
Svcnbyr Behll_drl memnunum canım , tavsiye üzerine gittim Süleyman hocaya… Çok fazla detaya girip boşa stres yaptırmıyor, sürekli pozitif şeyler söylüyor 😊 zaten yeterince stresli olduğumuz bu dönemde insanı gerçekten rahatlatıyor 🤗
Damlay Subuss6 yani ilk kliniği açtıklarında koru ile vardı ben seçtim hastahane seçimine görede ücret değişiyor malesef 😔
Smybgrack Esrayigit Doktorlar değişiyo canım hep gittiğimde farklı doktorlar muayene etti yani muayeneleri gayet ilgili ben memnunum ilk haftamdan beri ordayım allah nasip ederse doğum bölümü nasıl görücem