34+4 olduk 🙈 2 gün önce kontrole gittik doktor bebeğimin aşağıda olduğunu söyledi hatta 39ları görmez ama görmesin de zaten hiç problem değil dedi 🙈 ben de hayırlısıyla bir an evvel kavuşmak istiyorum minnoşuma. 2 gündür de kasılmalarım adet sancısına benzer hafif ağrılarım var özellikle ayakta durduğumda oluyor. Ama uyku falaan kalmadı iyice daralıyorum artık hiçbir yere sığamadığımı hissediyorum 😂