Sueda29 Ezgievrenn canm 34 haftalğm ama 1 hafta önde bebeğim.hurma için erken değilmi ben biraz zaman daha geçsn diye düşünüodm.squatıda yapmayı istiorm ama erken diye düşünmştm
Ezgievrenn Sueda29 squat icin gecen aksam Banu çiftcinin canlı yayininda ebe anlatiyordu daha bir sürü hareket var. Ama squata bu hafta baslayabiliyoruz sınır yok yapabildiğiniz kadar yapın dedi. Ama tehlikeli hamilelik değilse yani erken doğum kanama ağrı vs yok ise. Hurma konusunda günde bir tane yiyorum 35 te 3 e cikaricam. 36 da 7 tane nasipse öyle planladim. Tek sayı yeniyormus ya
Sueda29 Ezgievrenn anladm canm bende bakaım.benmde gebelğm riskli değil yürüyemiorm diye üzülüorm normalde yürüyüşü çok seviodm ama şimdi dışarı çıkasım hç yok.yediğin hurma hangi hurmadan acaba bende normal doğum istiormda
Ezgievrenn Sueda29 kaynanam umreden getirmişti canım adi ne inan bilmiyorum 🙄 yürüyüş evet bende yapamiyorum. 32 de doğum iznine ayrildim ozamana kadar hep hareketliydim 2 haftadir kendimi cok hamlamis hissediyorum. O yuzden hareketsiz kalmamak icin yapiyorum bi takım hareketler. Çünkü bize doğum anı güç lazım. Her yerimiz agrirsa nasıl güç alıp ikincaz ki
Arzuarzu GulerGonen 33+1 olduk kızımla en son 29 haftalıkken gitmiştim , şurda gitmesem bir hafta daha gitmem sonra giderim mecbur🤷🏻♀️ Nst girmek kaçıncı haftada başlıyor
Sunay10_ Arzuarzu normalde tetikler derler benim lekem geldiği için iki gün üst üste mecbur yaptı doktor tetikler diye çok korkuyorum doktor leke geçene kadar bol su yat dedi zaten
Pearly GulerGonen 33+5olduk bız de kızlar. Bu hafta kontrole gıdıcem en son 30 haftalıkken gıtmıstım. Bakalım ne dıyecek doktorum
Kk39 Merve_kucuk ay inşallah inşallah Rabbim yardımcımız olsun sağlıklı güzel doğumlar nasip olsun herbirimize
Eken 32 haftalığız sata göre oğlum da ben de aşırı sabırsızlanıyoruz kavuşmak için 35.haftamda kontrolüm var🥰 minicik bir göbeğim var ama bebiş şişko biraz 😅 hiçbir sıkıntımız yok çok şükür sadece WC için gece 3 kez kalkıyoruz o da olsun artık 🥰
mavera GulerGonen 36 haftalık olduk çok şükür sağlıkla kucağımıza alalım inşallah hepimiz haftada bir ılıcak kontrollerim doğum 4 mayıs görünüyor ama Nisan sonu da olabilir hayırlısı bakalım 😊