GulerGonen bizde bugün 34 haftalık olduk 32 de gitmiştim en son ama nst ye bağlamadı.muhtemelen 35 te kontrolümüz var ozaman nst ye bağlayacaktır.etrafı sulu ortası beyaz krem gibi akıntım oluyor bide rahim ağzımda acıma hissediyorum acaba normal midir?bide göğüslerimin altında değişik bi ağrı var nefes aldırmıyor sırtıma vuruyor inşallah bi sıkıntı yoktur okuyanlar yorum yazarsa sevinirim