Ben de 34+2 deyim doktorum geçen hafta çağırmıştı ama ertelemek istedik ve cumaya kadar erteledik. biz moralimizi yüksek tutalım doğumdan sonra bebeklerde ani ağlama krizleri olabiliyormuş nedenini anlayamadığımız, çünkü anne hamile iken stres yapıp üzülünce bebek bunu içselleştirerek Doğum sonrası boşalma yaşayabiliyormuş. Gebe okulunda öğrendim, şimdi bizim sakin olup elimizden geleni yaptıktan sonra teslimiyet sahibi olmamızın zamanı. Her şey Allahtan bizi de bebeğimizi de koruyacak olan ya da bir şekilde imtihana tabi tutacak olan O. Dua edelim ve biraz sakinleşelim. Muayeneye de gitmek zorundayız sağlık için.