Anrebasum GulerGonen 32 de gittim. 36 da gidicem bir sıkintı olmazsa insallah 34 deyim simdi. Virus dolayisi ile hersey azamiye indirildi burda 😏
GulerGonen emineemine biz de 33+ 3 deyız ama gıdemedık malum hastaneler sıkıntılı tahmini ayın kacı sıznkı
GulerGonen Minikbiranne15 Ayra020 durumlar cok sıkıntılı bu sartlarda hastaneden bile korkar olduk mayısa kadar daha da artması beklenıyor sartlar ne olacak kım bılır nasıl dogum yapacagız
Ayra020 33+1 olduk çok şükür 🙏🏼 Doktorum polikliniğini kapattı maalesef ki kontrolüme gidip nstye girmedim daha doğumum da farklı bir doktorum da olucak şimdi kafam da bi virüs endişesi bi farklı doktor endişesi moraller sıfır 😔
Bdee07 36+3 güzel kızımla 1 mayıs dediler ama bakalım biran önce kavuşmak istiyorum kızıma ortalık dahada kötü oluyor 😔
PINAR14 GulerGonen benim 24 mayıs bnde gidemedim devlete mi özele mi gitsem kontrole diyorum ama özellerde de varmış galiba ne yapıcaz
Seymen1905 35+3 olduk 2 defa girdim ben 36 +3 de sezeryan için gün almaya gidicem inşaAllah ama şu dönemde Rabbim korusun yavrularımızı🌷
Kk39 GulerGonen kadın doğum servisinde baya özenliler merak etmeyin Allah yardım eder herşey güzel olur inş hastaneler baya önlem almış şahsen biz kontrole gittiğimizde bile giriş çıkışlarda ateş ölçer ve dezenfektan vardı
Ayra020 GulerGonen hiç bilmiyorum canım bu masum bebeklerimizin hürmetine inşallah sağ Salim hızlı ve kolay bir şekilde doğurup hemen evimize gelmeyi nasip etsin rabbim 😓🤲🏻
Merve_kucuk GulerGonen 35+5 günlüğüm 💜 35+1 günlükken gitmiştim NST istemedi doktorum. 2 hafta sonra tekrar gel dedi 🤷🏻♀️
Yrnkrm GulerGonen 32 hafta olduk erken doğum riskiyle 3 gündür hastanedeyim maalesef nst sancı çıkmıyor ama rahim ağzımda 4 cm kısalma olmuş 2 doz ciğer geliştirici vurdular zamanı geçirmeyin bence Allah korusun muayene falan olun rahimden ben çok korktum çünkü
Keremeral GulerGonen 32+5 olduk 32+2 de gittik herşey yolunda şükür 36 da bi daha gidicem nst ye girmedim 38+2 için sezeryan günü aldık doktorum çok iyi kaç haftalık olursa olsun alıyor bilginize Bursa Anadolu Hast Neşe Kaplan Karakaş
Kk39 Bende geçen hafta gittim ilk defa nstye girdik bu hafta artık 35.haftadayiz 2 hafta sonra kontrol var 👏👏hem idrar hem kan vereceksin dedi doktorum sizin tarihleriniz nedir hanımlar benim 6 mayıs
Kk39 Merve_kucuk ozaman biz sizinle aynıyız👏😊allah yardımcımız olsun inş . Bakalım nezaman gelicek bizimkiler