Sanırım herkes virüsten dolayı özele yönelmiş durumda ben de Alaattin Kaçar ve Mehmet Keçecioğluna gidiyordum Mehmet beyden çok da memnun kalmıştık ama artık randevu alamıyorum biz de özele yöneleceğiz herhalde ama doğum ücretleri çok uçuk geldi İstanbulda anca bu kadardır 😒