RabiaMG celma10 balikesir merkez sehir hastanesinde Tugban Seckin Kececiogluna gidiyorum ama virusten dolayi suan ozele Sevcan Basarana gidiyorum😊
SedaSevval10 Boncuk_123 bende mehmet keçecioğluna gidiyordum ama 1 aydır Sevcan Başaranın özel muayenesine gidiyorum doğumları sevgide yaptırıyormuş. Siz Nurettin Beyden memnun kaldınız mı ücret nedir?
Boncuk_123 SedaSevval10 carsamba ilk defa gıttım 105 TL muayene ücreti alınıyor tahlil için wc ye grmek zorunda kaldım berbat haldeydı özel hastane adından tereddüt ettım bende 🥺 Nurettin bey herkes ıyı dedıgı ıcın gıttım aslında ıyı acıklamaları ilgisi ama hastane pis olunca ıcıme sınmeyen bıseyler var bende gerı doktor aramaya basladm 🥺🥺
Minnaksever Balıkesir merkezdeyim hep prof.Ertan Adalı’ya gitt ama doğum yaklaştığı için değiştirdim şimdi sevgide Nurettin serinkana başladım
busra-- Minnaksever ben de Ertan beye gidiyorum. Neden değiştirdiniz ozel degilse? Benim 9 haftalık daha 2 kez gittim karar verebilmis degilim
GokAnne Alaattin beye başladım bende pek fazla konuşmuyor ama ultrason ve ameliyat bilgisinin çok iyi olduğunu duyduğum için onu tercih ettim
GokAnne Nurettin Bey e de gitmiştim bir kez ondan da memnun kalmıştım, doğumu onda yapan yakınlarımda memnun kalmışlardı
Kbr-8086 Alaaddin beyin doğum ücretini bilen var mi?hem ona hem de sevgiye ayrı para mı ödeniyor acaba??bu kargaşada pek devlette doğum yapmak istemiyorum nurettin beyin doğum ücretini de merak ediyorum öğrenen varsa yazabilir mi??
SedaSevval10 Kbr-8086 dışarıdan doktor geldiğinde 3,5 milyar hastanee 1 milyar doktora 4,5 milyar veriyorsun bende Sevcan Hanımda olacağım için öğrendim4,5 milyar vereceğim. ama Nurettin bey sevgi hastanesinin doktoru o yüzden 3,5 milyara oluyorsun
Elif010 Boncuk_123 Bende çok memnunum 30 40 dk ultrasonda herşeyi anlatıyor Allah razı olsun çokta yüksek ücretli değil 🌺
Sedorika Boncuk_123 Alaaddin kaçar ve Altuğ balcıya gidiyorum ben Altuğ beye 2 kez gidebildim randevu iptal olduğu için 2 li testi Balıkesir devlet hastanesinde yaptırdım
Kbr-8086 Bugün kontrolüm vardı Alaaddin beyde tansiyon problemim var o yüzden sezaryen olacak 1 mayısta gün verecek,ücretleri sorduk Paşalanı sevgi 4200,izmir yolu sevgi 4000 tl dedi herhalde kendi aldığı da dahil tek fiyat söyledi çünkü
SedaSevval10 Kbr-8086 doktor harici o fiyat olabilir siz gene sorun 3,500 tu hastaneayrıca doktorada verilecek Ertan bey 5 bin alıyor diye biliyorum
Minnaksever busra-- ben de 6.haftadan 32ye kadar gittim sürekli bişey çıktığı için devam ettim ona ama pahalı yani ve doğum için 4000tl istiyor bildiğim kadarıyla doğumu onla yapmayacağım için değiştirdim