SedaSevval10 Ferman-baby Mehmet keçecioğlu na bir daha ne zaman gideceksiniz hangi tarihte hastanede doktor biliyormusunuz? 182 de randevuları kapatmış bnde bir git ek istiyorum
Ferman-baby SedaSevval10 evet bu ay bida çalışmıcakmış gelicek ayın nöbet listeside haftaya çıkarmış bugün hastahaneyi aradım bu şeklide bilgi verdiler. Bende önümüzdeki hafta şansımı denicem bakalım inşallah hayırlısıyla muayne olabiliriz 🙏🏻
Deryamert Bende balıkesir merkez nesrin kızılaslana gidiyordum ama virüsten dolaya Alaattin bete gidiyorum😐Allah yardımcımız olsun inşallah hemen geçer bu virüs
Emos10 Bende şehir hastanesinde Nesrin Hanıma gidiyordum. Artık randevular iptal edildiği için özele Erol Gökgür e başladım. Şuan çok memnunum Erol Beyden
SedaSevval10 Ferman-baby hastanenin iletişim numarasını verebilir misiniz bende deneyeyim şansımı mayısta doğumum anca alırım randevu 😊
SedaSevval10 eda10 evet Nurettin bey sevginin doktoru olduğu için en uygun onun ücreti sezaryen 3,5 bin
Elif_eg Henüz 6 haftalığız Alaattin beye gidiyorum virüslerden dolayı şehir hastahanesine gitmeye korkuyoruz doğum ücretleri gerçekten fazlaymış 🙈
Ferman-baby SedaSevval10 bazen açmıyolar canım yaa ulaşmak zor oluyor. Hastahanenin 182 randevu operatörü olarak geçiyor
RabiaMG Ceyda141210 iyi gunler ucret 150 lira memnundum ama onda dogum yapmadim dusuk tehlikem olunca gitmeye baslamistim 36. Haftadan sonrada gitmedim.