RabiaMG celma10 balikesir merkez sehir hastanesinde Tugban Seckin Kececiogluna gidiyorum ama virusten dolayi suan ozele Sevcan Basarana gidiyorum😊
Sedorika Boncuk_123 Alaaddin kaçar ve Altuğ balcıya gidiyorum ben Altuğ beye 2 kez gidebildim randevu iptal olduğu için 2 li testi Balıkesir devlet hastanesinde yaptırdım
Boncuk_123 celma10 bende merkez Altuğ bağcıya gıdıyordum ama 2 oldu randevularım iptal edildi en son 12 Mart’ta gıtmustm bende ondan dolayı Nurettin serinkan a gdecegm haftaıcı
Sunay10_ celma10 bende Balıkesir’ Edremit iki defa Balıkesir’e geldim burda özele gidiyorum Doğum için oraya gelicem ama hatta son haftalarda kontrol için gelmek istiyorum ama bu durumlardan dolayı tedirğinim de bide doktorlar yokmuş izine çıkmış diyolar doğrumu
Mhulya011 celma10 yaa devlet istiyorum ama bir kararsızlık oldu bu olaylardan dolayı. Birde sevgi hastanesi var orada nasıl olur bilemiyorum😑
SedaSevval10 Boncuk_123 bende mehmet keçecioğluna gidiyordum ama 1 aydır Sevcan Başaranın özel muayenesine gidiyorum doğumları sevgide yaptırıyormuş. Siz Nurettin Beyden memnun kaldınız mı ücret nedir?
celma10 Mhulya011 sevgi hastanesi ile ilgili kimi memnun kimi değil. Ben de net bir bilgi toplayamadım
Boncuk_123 celma10 yaaa ben cok sordum allaadiin bey varmış bide Nurettin serinkan dediler buralı degılım kimseyıde tanımayınca bıkac kısıden bu ısimleri duydum 🥺🥺🥺
celma10 Boncuk_123 Alaattin Bey işinde çok iyi bir doktor. Fakat kişiye göre değişir tabi. Çünkü memnun olan da var, olmayan da. 🤷🏻♀️
Esil10 Ben hem altug beye gidiyorum gemde alattin beye ama tabi olaylardan sonra altug beye gidemedim
Kbr-8086 Bende merkezdeyim 34+4 teyim.hem altuğ bey hem de aladdin beye gidiyorum ama olaylardan sonra altuğ beye gitmiyorum 36.haftada gel dedi alaadin beye devam ediyorum memnunum ama zaman yaklastikca tedirginim doğum konusunda nerede nasıl olacak diye
Sunay10_ Kbr-8086 bende 35 oldum geçen hafta kız arkadaşım yaptı Doğum annesi ile kaldı hatta baya memnun ayrıldı
Minikcivciv10 Sunay10_ Merhaba bende akcayda yasıyorum yeni öğrendim hamile olduğumu devlet hastanesinde vakalar olduğu için mecbur körfez hastanesine gideceğim her ne kadar istemesem de,öneriniz var mı 😊