gmzmg Ben de buna ek olarak bir şeyler söylemek istiyorum. Sağlık ocağına gitmeden önce iletişime geçin mutlaka, gel derlerse haberleşip sakin bir saatte gidin. Ben aşımı bu hafta oldum olduktan dört gün sonra halsizlik ve hasta olacakmışım gibi Boğaz yanması oldu, haliyle endişelendim ama üç dört gün sonra da bu gibi yan etkileri olabiliyormuş. Ertesi gün geçti tüm belirtiler.