tugbaayaz Anladım, bebeğin kalbi dinlenip yapılıyor aşı normalde. Sebebini bilmiyorum ama ritim hızıyla ilgili olabilir. Hiç içeri almaması da çok iyi olmuş. Benim ebem de bana dokunmadı hiç ve “seni buradan hemen göndermek istiyorum” diye çok hızlı çalıştı ama yine 10-15 dakika kaldım içerde.