Ylz34 Bebisim_ben 35.haftadayız 16 kilo almışım malesefki son ayımızn karantinaya denk gelmesi dahada şişmemize neden oluyor😰
seda1anne Bebisim_ben kabızlık problemim var bide eve kapandık o yüzden hızlı aldım , doktorum da kızdı zaten 🙄
Asl_93 Bebisim_ben doktorum da iyi gidiyorsun 8 9 kilo ile doğuma alırız seni muhtemelen diyor 🙈 ama bana bundan sonra hızla alcam gibi geliyor nedense 🙈🤷🏻♀️ Kilolar verilir önemli olan bebişin sağlığı ❤️
Bebisim_ben Asl_93 tabi bebeklerimiz iyi olsun gerisi öenmli değil ama insan yinede cok alınca ağırlasıyor canım ben simdide çorap giyemiyorum 🥺
Ozlemdmn Belmaaa var ama doktor kıxıyo yemeğe dikkat et diyor dikkat ediyorum ama alıyorum takmıyorum İrsi bizde doğumda herkes aşırı kilo alıyor Malesef ama hemen veriyorlar sonra inşallah bende veririm 🙏canım
Bebisim_ben Tugceonal bu olmadı işte bence sizde alın hepimiz obur olalım saka biryanada çok iyi formda tutmusunuz kendinizi😄
Asl_93 Bebisim_ben hamile pilatesi ve yogası çok iyi geliyor canım ☺️ Evde rahatlıkla yapabilirsin doğumun için de iyi olur
OlgaArslan Bebisim_ben 22+3 haftalığım 3.5 kilo almışım ama evde oturmaktan çok kilo alacağım kesin. İlk hamileliğimde 28 kilo almıştım bunda inş o kadar almam çünkü veremeden hepsini hamile kaldım 🤦🏻♀️