Asaltntyr çantalar hazır bizde de. Sezaryen düşünüyorum ben. Normalde istinye üni hastanesinde doguracaktım fakat doktorum pandemi hastaenesi oldu diye beykent üni hastanesinde yapcak. Bir tek orda vaka yokmus su an.
bizimki de erkek. Eşim benle gelcek sanıırm. Kendi annem şehir dışında ve gelemeyebilir İstanbula griş cıkıslar açılmazsa. Moralim bozuk o anlamda. Kayınvalidem var ama o gelirse eşim gelemez. Ben eşim benle olsun istiyroum. O da hiç yapamaz bebek falan. Napcaz bilmiyorum.