ayguntugce Ebruyildiz ya kisiden kisiye degisirmis tabi ama genellikle oyle oluyormus. Hatta bazilari 5. Haftada bile keseyi goremeyebiliyormus.
Gozde_coskun Bende doktora gıttım 5+6 keseyi gördü haftaya cagırdı ıns kalp atısını duyarımm bebegı gorup 🙏
Zeynep9120 Ebruyildiz merhaba canım ben doktora gittiğimde tam 5 haftalıktım 26 martta keseyi gorduk vajinal ultrason ile 4mm idi bebegi gormeye ve kalbi dnlemeye 9 Nisan Perşembe gunune cagrdı ama cok endişeliyim korkıyorm😣😣
Zeynep9120 Cemremmm benimde aynı cnm 9 Nisanda gidicem bende bu arada kesen kaç mm bliyomusun ozaman baktıgınzda kaç cıktı
Sevvde Zeynep9120 vajinal ultrasonla bakmadı canım göbekten baktı var gibi ama kanda bakalım dedi beta 258.9 cıktı kucuk 6.haftada bakalım dedi 🤦♀️
Zeynep9120 Tugce2343 git canım keseyi görürsün vajinal ultrasondan ⅔ gun snrasına al randevuyu mesela
Zeynep9120 Sevvde hee vajinaldanda gozukmez beta düşükmüş canım 1100 dü benm ozaman gördük keseyi vajinal oda
Zeynep9120 Sevvde kan değerlerin nasıl 3 kere falan kan testi istiyolar sonrasında kese icin gün veriyolar sadce bikere mi kan verdn
Ebruyildiz Zeynep9120 bana doktor kese gozukmesi icin 2000 lerde olmasi lazim dedi gecen hafta pazartesi gunu 443 du insallah onumzdeki carsambaya kadar 2000 olur ve ben ilk yaptigimda hcg 132 cikti iki gun sonra yaptırdim 443 cikti
Zeynep9120 Sevvde canım 4-5 haftalık betaya göre düşük aslında şimdi baktır en az 700 -1000 lerde olması lazımm ozaman görürsün oda vajinal ultrason ile gozukur anca
Asiper ayguntugce bende de aynı durum var 5+2 de gittim kese vardı ama bebek yoktu.bugün 5+6 bakalım haftaya bende gidicem inşallah görebiliriz bebeği
Ebruyildiz Tugce2343 hepimizin icin hayirlisi olsun ya iyi dusunelim iyi olsun hersey Rabbim hepimizin gonlune gore versin insalah 🤲🏻❤😘