Bergen Sevvde bende aynı canım 50mg kullanıyorum, kahverengi lekelenmeleriniz var mı kızlar, bende 5 gündür var progeston verdi doktor ama hala kesilmedi ara ara geliyor çok tedirginim yaşayan bilen varsa yardımcı olursa çok sevinirim ilk hamileliğim.
Sevvde Bergen agir kaldirma canim uzanma biyere kolunu kaldırma yat dinlen ayaklarının altına yastik koy 🤲
Ozge1- Bergen bendede kahverengi akıntı oluyordu. Doktorumu aradım progestana başla günde bir tane dedi. İlaca başlamama rağmen kesilmedi aksine arttı. Bende doktorumu değiştirdim o 200 lük verdi sabah akşam suan sarı akıntı gibi geliyor. Sende hiç kalkmadan yat temzlik falan yapma ağır birşey kaldırma. Ben sadece tuvalet için kalktım. Dikkat edin kendinize 💜
nlycltk Bergen benimde bir haftaya yakındır kahve akıntım var son adet tarihine göre 5+3 ama doktora girmedim daha hiç dün sağlık ocağında kan verdim 26 çıktı değerim doktoruma gönderdim sağlıksız gözüküyor dedi beklemek lazım artmak mı yoksa yüksekten mi düşüyor değerin diye burda çarşamba cuma veriliyor kan çarşamba bida vericem inşallah yükselir sen kan değerlerine eğer imkanın varsa 2 3 güne bir baktır canım istersen 😌
Tugcekrem07 Ebruyildiz ben daha hiç gitmedim doktora. Tedirginiz virüsten dolayı. Evde test yaptım sadece. Tek sormak istediğim çok sancım oluyor sizde de oluyor mu
Htcytm Tugcekrem07 sancinin anlamı her zaman aynı olmaz ki ama o yüzden önleminizi alıp gitmelisiniz hamileliğin ilk zamanları çok önemli.
ayguntugce Sevvde evet doktorum normal dedi. Zaten ultrasona sokmadan oncede dedi bebegi belki goremeyebiliriz diye . Ama kesemizi net bir sekilde gorduk cok sukur 😊
Bergen Sevvde yatıyorum sürekli canım inşallah bi sorun olmadan atlatabilirim😔 Allah hepimizin yardımcısı olsun
Askim Begumbbb Cnm mutlaka biran önce sor, ilac alman gerekicek. Cocuk gelisimi icinde bu hormon cok önemli.
sinber Ebruyildiz ben de 4+2 yim kan değerlerini takip ettik artışı iyi dedi doktorum henüz kontrole gitmedim haftaya perşembe veya cuma gideceğim keseyi görmeye inşallah problem yaşamayız genel olarak çok şükür iyiyim virüsten dolayı tedirginim sadece
ayguntugce Ebruyildiz ya kisiden kisiye degisirmis tabi ama genellikle oyle oluyormus. Hatta bazilari 5. Haftada bile keseyi goremeyebiliyormus.
Cemremmm 5+1 deyım kese gorundu bebek henuz gorunmedı merakla 13 nısanı beklıorum ozamana randevu verdı kalp atısı ve bebk ıcın
Zeynep9120 Cemremmm benimde aynı cnm 9 Nisanda gidicem bende bu arada kesen kaç mm bliyomusun ozaman baktıgınzda kaç cıktı
Zeynep9120 Tugce2343 git canım keseyi görürsün vajinal ultrasondan ⅔ gun snrasına al randevuyu mesela