Pnr95 Ebruyildiz bnmde 5 hafta 3 gunluk canm 5 haftalikken gittim 9 mm lik bir kese gordu bende iki hafta snrada kalp atisi icin cagrdilar
Ebruyildiz Tugce2343 hepimizin icin hayirlisi olsun ya iyi dusunelim iyi olsun hersey Rabbim hepimizin gonlune gore versin insalah 🤲🏻❤😘
Tugce2343 Ebruyildiz amin inşallah dua edelim birbirimize inşallah rabbim nasip etti kucağımıza da alırız inşallah Allah isteyen herkese nasip etsin aratmasın inşallah 💜💜💜💜
Selda09 Ebruyildiz evet çünkü bendede görülmemişti 4 gün sonra gittim ve iyice idrara sıkış dedi doktorum sonra göründü çok ufak olduğu için görünmüyor şuna 13 haftalığım doktora gitmek istiyorum ama korkuyorum sizce gitmelimiyim
Zeynep9120 Sevvde canım 4-5 haftalık betaya göre düşük aslında şimdi baktır en az 700 -1000 lerde olması lazımm ozaman görürsün oda vajinal ultrason ile gozukur anca
Zeynep9120 Cemremmm benmkide 4mm 5 haftalık anca var dedi doktorda bakalm 9 Nisanda guzel hbrler alırız insallah🤲
Cemremmm Zeynep9120 çok heyecanlıyım bı yandan da ole korkuyorum kı ınsallah goruruz bebeklerımızı minicik kalp atıslarını duyarız
Zeynep9120 Selda09 banada arkadasm öyle dedi idrara sıkısık gittim ultrasondan göremeyince vajinal muayene ediceği icin tuvalete ckmamı söyledi cıktıktan snra vajinal muayene etti
Selda09 Zeynep9120 önce banada alttan bakalım dedi istemedim ben o yüzden böle yaptı çok şükürde gördük ve kalp atısşlarınıda duyduk darısı size 💕
Zeynep9120 Cemremmm Ahhh bide bana sorrrrr bana boş gebelikten bahseden oldu korkuttular beniondan snra oldu yoksa iyiydm 😭😭