Gzdeee rica ederim . Yok hayır bende herhangi bir sıkıntı olmuyo sadece görünğrde çıkıyo. Ben sordum doktoruma kendimi iyi hşssediyorum dedim. Oda daha gencsın şuan anlamaya bilirsin dedi amanilerleyen yaslarda farkedilir dedi. Bşrde BBenim ailemde hipertansiyon var ona baglıuiyorum birazda.