OrhanBegmarkl merhaba canim ben 1 ay once dogum yaptim yuksek tansiyon sebebiyle. En basindan beri herseyim cok guzel gitti cok sukut hic bir skintimiz yoktu 5.ayda 14 9 15 9 cikmaya basladi tansiyonum alfamete basladim duzene girdi. Sonra 35.haftada tekrar 14 9a cikti tansiyonum 1 hafta cok sıkı takiple bekledik 2 gunde bir nstye girdim ultrasona girdim ve 36+5 de maalesef ki sezeryanla kucagima aldim. Tansiyon dolayisiyle normal yapamadim daha onceden ciger gelistirici igne vurulmustum bi skinti olmadan dogdu cok sukur