Bende 31+1 deyim 🌸Rabbim sağlıkla kucağımiza almaya nasip etsin ben herşeyi hazırladım bi bebek bezi koymam kaldı oda kargoda 🤣 birazdan da nevresimlerimi utulucem doğumdan snra sersinler diye benim.yalanci doğum agrilarim başladı 2. Gebeligim allahtan farkındayım nasl olduğunu tek sıkıntı doğumla beraber yumurtalığımi almak için bi ameliyat daha olucam bebek oynadıkça çok şiddetli sancılarım oluyo bakalım ne zaman alicam kucağıma her an doğum üstindeyim bol.bol dua edelim kızlar birbirimize