Ben bugün kontrole gittim ve şuan tam 31+0 oldular ikiz kızlarım ❤️
Tam tamına dört haftamız kaldı bugün doğum zamanını öğrendim aslında biraz endişeliyim çok mu erken diye ve şuan 1600 gramlar. Bende size bişey sorayım son haftalarda en azından biraz daha kilo almaları için ne yapabilirim ben onların çantalarını kıyafetlerini dolaplarını hazırladım ama henüz kendi çantam hazır değil kasılmalar var bel ağrısı yok ama tam rahim kısmında aşağıda ayağa kalkarken ve yürürken can acıtan batmalar ve ağrı var allahım herkesi hayırlısıyla sağlıkla kucağına almak nasip etsin inşallah ❤️