Merhaba, ben 19 haftalık hamileyim ve Gıda sektöründe çalışıyorum. Durmaksızın artan siparişlerle çalışmaya devam izin yok. Her yerde hamile yaşlı ve çocuklara ayrıcalık var bu koronodan dolayı hamilelere neden sokağa çıkma yasağı gelmiyor? Fikri olan var mı?