Kızlar ben kocaeli,denim ve üste arkadaşın dedigi haber dogru iki kişi vardı hamile ikiside 8 aylık biri kocaeli kartepe den ölen digeri zaten sag yaşıyor saglıklı bebegiyle ama kartepedeki ölen bebegini dogum olduktan sonra ölmüş bebegide dün ölmüş resim ögretmeni olan yasıyor diger bayan ölmüş ondada kronik buronşit varmıştı ve virüse yenilmiş ölen bayanın iki çocugu daha varmıştı onlarda pozitif çıkmışlar bu gun haberlerde sölendi ve tedavileri olduktansonra onları evlerine yollamışlar şimdilik 14gün karan tina altındaymışlar öle söyledi eşi haberlerde ölen bayanın allahım.böle acılar yasatmasın inşallah Bizler tedbirlerimizi alalım da allahım yardım eder insallah tedbir bizden taktiri allahtan 🤲🤲