annem bana hamileyken çernobil, radyasyon muhabbetinden dolayı çay bile içmemiş, o zaman bile anne adaylarının diken üstünde olacağı bir şeyler varmış. tarih tekerrür ediyor. yıllar sonra çocuklarımıza “ben sana hamileyken dışarı adım bile atmadım” diye anlatacağız hanımlar. yavrumuz da yanağımıza öpücük kondurup “ben seni şimdi istediğin kadar gezdiririm anne” diyecek. olumlu düşünelim, olumlu olsun.