Asliasli_ şeker yüklemesi bnde çarşamba günü gidip yaptrdım sonucum 161 çıktı yüksek. Doktorum perşembe günü sabah yine gel dedi eczaneden 100′lük al dedi almadan önce kan verdim 1 saat bekleyip glikoz’u içtim 1′er saat arayla 3 kan daha vermem gerekiyordu ama ikinci kan vermeme 20 dakika kala çıkarttım kustum doktorum geçersiz dedi bu ayın 13 de gel tekrardan yapacağız dedi. Bugün 26+0 haftalık olduk 19 kilo almışım.