Asliasli_ bana kilo alımı normal olduğu için 50 gr şık yükleme yapıldı, 8 saatlik açlık ile gittim, aç karna bile kan almadılar ünv hastanesinde yaptırdım 50 gr lık şekeri içirttiler, 1 saat sonra kan aldılar sadece
Ama ben gebelikte Bi kaç sefer açlık kan şekeri baktırmıştım hep düşük çıkıyordu