Asliasli_ gecen hafta yaptırdım bende . Aç karnına olacağın için erkene al randevunu ben 8.30 da gitmiştim . Gece 10 dan sonra bişe yeme , oruc gibi gel demişti doktor. Sonra kan veriyorsun ve elmalı glukoz içiyorsun , tadı kötü değil güzel asitli içecek gibi , sonra 1 saat sonra tekrar kan veriyorsun o sırada yine bişe yemiyorsun tekrar 1 saat sonra 3. Kez kan veriyorsun . Öyle ben dayanamam nasıl aç kalıcam diye düşünme erkenden git yaptır beni etkilememişti .