Ozgeesin bende gerçekten bunu düşünerek kararsız kaldım sonrasında kullanılmıyor çünkü beden olarak da büyük alıyorsun evde kullanamıyorsun, ebeler gecelik giyin diye tuttururlar mı acaba diye düşündüm birde sezeryanda sürekli dikiş muayenesi oluyorsa pjama da sorun olur mu acaba diye