Kızlar merhaba, 31. Haftadayım çantamı hazırlayayım diyorum yavaş yavaş me olur ne olmaz diye fakat hastanede giyeceğim pjama veya gecelik seçiminde çok problem yaşıyorum gerçekten. Erken olduğu için doğumumun ne şekilde gerçekleşeceği de belli değil. Açıkçası gecelik değilde alt üst takım giyme taraftarıyım ama sezeryan olursa sorun yaşar mıyım çok tereddütte kaldım 2 gündür karar veremiyorum resmen yardımcı olur musunuz 😌😌😌