hulya_1919 geçen sefer 28 haftalık 26 ile uyumlu Doğum yaptım,hatta 24 le uyumluydu sanırım karın çevresi.benim tansiyon yüksekliktir,damarlarda çentik oluyor.bebek beslenmiyor ve gebelik zehirlenmesiyle Doğum yapıyorum.geçen sene 28 gün yaşayabildi bebeğim.
bu kez yine damarlarda akışta sorun var ve tansiyonum yükseliyor.
inşalkah bu sefer her şey güzel olur🙏