Adltyl benim de 32.haftada 3 hafta gerilik vardı. Beslenmem de iyi ama yine de yeterince kilo almıyor. Suyumda bebeğe kan akışında hiçbir problem yok. Yüksek ihtimalle genetik bir durum bende zayıf doğmuşum baya küçükmüşüm. Yine de yediklerimi arttırdım günde 6 öğün yiyorum. 2 kase yoğurt, yarım kiloya yakın süt. 2 yumurta, kaşar peyniri, badem, ceviz, fındık, muz, meyve, portakal suyu, maden suyu bunları günlük yiyorum haftada üç dört defa etli bakliyatlı yemekler, balık yiyorum. Pazartesi randevum var bakalım kilo almış mı🙏🏻 Sabrediyorum sadece haftalardır. Endişeye yer yok elimizden geleni yapıp sağlıklı doğması için dua etmekten başka çare yok