Kızlar hiç kafanıza takmayın. Benim oğlumda 10 gün 2 hafta geriden geliyodu. 2476 doğdu 37.haftada. Gayet sağlıklıydı sabah doğdu ikindin çıktık hastaneden. Birazda genetik Bu işler. Anlamadığım şimdi kızıma hamileyim 36 olucam 2 hafta önde bu da 🙊🤷♀️😊