esrams Merveclkts canım öncelikle geçmiş olsun benim ilk başta açık kırmızı geldi sonradan regli gibi parça şeklinde gelmeye başladı acile gittim meğer düşükmüş 🥺seni üzmek istemem fakat öyle görünüyor inşallah öyle değildir 🙏🏻 Birde çok geçirtirmemeni tavsiye ederim çünkü zehirleme ihtimali varmış acil şifalar
Mgmg Merveclkts ben gecen ay kimyasal yasadim degerim en fazla 340 oldu kese fln goremedim yani. Dusururken sifirlandimi diye baktirirken tsh ye de baktrdm 4.7 cikti yuksekmis. Saglik ocagi dahiliyeye gt bu bile dusurmus olabilir dedi. Daha gidemedm. Senin triod kac cikti onun icin hemen gitmelisin?
Hilal1608 Merveclkts allah evladini saglikli bir sekilde sana bagislasin ama herseye hazirla kendini bunu soylemem seni uzmesin cunku gecen hafta cumartesi ayni seyleri yasadim az az kahve leke geldi ilk gebeligimdi gittim sorun yok kese var yolk keseside var yerlesme lekesidir dedi ertesi gun kan gelmeye basladi yine gittm bu sefer progestan verdi dinlend dedi ama pazartesi gunu resmen adetimin iki kati kan geldi ve oyle bir sancim vardiki ben adet olurken bile boyle sanci yasamamistm resmen yerlerde surundum bacaklariminn arasindan kan geldi ve avuc ici kadar pihti geldi acile bi gittik esimle dusuk yapmisim evde zaten kalan parcayida kurtajjla aldilar dunyam yikildi cok agladim unuttummu asla ama sunuda bil kuzum saglikli cocukda zaten dusuk olmazmis bizde kan uyusmazligida vardi igne yaptilar dua et rabbim saglikli ve hayirliysa evladni sana bagislasin 🙏 ins guzel haberlerle dön duam seninle
Merveclkts Hilal1608 bebek gelişmemiş kürtaja alalım dedi doktor yada iki gün içersinde yoğun bir kanama şeklinde düşük yaparsın dedi
NurDemet Rabbim şifa versin inşallah, sağlıklı hayırlı evlat versin, tedbirini al gerisi Allah’tan, maneviyatını yüksek tutmaya çalış.
Hilal1608 Merveclkts uzulme kuzum banada oyle dusecekse duser yaparsin dusuk dedi ama ben ozel hastaneye basladim bugun gittim doktor bana 2 ay korun sonra folik asite basla adetliyken gel kontrollerini yapariz yine gebe kalirsin dedi devlet hastaneleri hep ayni evde dusmesini bekle diyolar ama o psikoloji o sanci bizi zaten yipratiyo seninde benimde isteyen herkesinde hayirli sagliklo evlatlari olsn Merveclkts
Duyguaydin81 Merveclkts ne saçma yaaa resmen düşük yapta gel demişler bu ne saçmalıktır yaa canım madem progestan kullan o yine iyi olabilir
nlycltk Merveclkts inşallah tutunur bebeğin bende kimyasal geçirdim aynı gün içinde herşey olup bitti ve ağrısı çok çok şiddetliydi zaten değerim direk düşüyor baktırdın mı değerine ?
Duyguaydin81 Merveclkts he canım onu bilmiyordum ben hiç bişeyini kontrol etmeden kanamanı bekle dediklerini sandım
Merveclkts Ultrasonda baktı sadece. test yapmadı öyle yolladı beni . Böyle olup da tutunma şansı var mi ki
Merveclkts Hilal1608 benim gittiğim özel hastaneydi. Ne bileyim evde düşük yapmayı beklemek de zoruma gidiyor.
Hilal1608 Merveclkts en zoruda o surekli tuvalete gidiyordum psikolojikmen bakiyodum aceba bisey dustumu kanama varmi diye kafani taktikca hasta olursun ben 4 gun oldu ben dusuk yapali ama onun oncesi ve sonra dusun agla sizla basimin agrisini hicbi ilac gecirmiyo ahirette sefaatcimiz olacaklar ömur boyu sagliksiz bir bebekle ugrasmak bizi daha cok yipratir emin ol yinede su an bisey yok bekle dua et allah hakknda hayirlisini versn
Merveclkts cocukgelisimcielmas yok bir haftaya gidecektik kontrole o zaman kalp atışını dinleyecektik
cocukgelisimcielmas Merveclkts bence bi kaç doktora daha gitmeyi deneyin kalp atışını 7.haftaya falan kadar bekleyin sakın bir doktorun tavsiyesini dinlemeyin
Merveclkts cocukgelisimcielmas gidicem yarına randevu aldım ama hala sancım var ve kanamam devam ediyor az az