eknsnsr98 Merveclkts bi doktora görün canım düşük önleyici ilaç verir yada seninki yerleşme kanamasıda olabilir
Merveclkts cocukgelisimcielmas gidicem yarına randevu aldım ama hala sancım var ve kanamam devam ediyor az az
Merveclkts cocukgelisimcielmas gittim bu doktor da aynısını söyledi. Bebek gelişmemiş bir haftaya falan düşük yaparsınız kürtaja gerek yok küçük olduğu için dedi
Merveclkts cocukgelisimcielmas yok dün üzülmüştüm de bugün sonuçta başka bir şey umut ederek gitmedim doktora. Düşük yapmayı bekliyorum sadece. Feci bir sancım var iki gündür geçmiyor
Merveclkts Gokcenurylmm dün düşük yaptım işte biraz daha sancım var herhalde içimde birazdaysa parça kaldı. İnşallah hepimizin halkında hayırlısı olur🙏🏽
Gokcenurylmm Anladım çok geçmiş olsun hakkınızda hayırlısı olsun sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin rabbim
Gokcenurylmm Mutlaka parça kaldıysa alınsın olmazsa sizinde sağlıpnz önemli evet zor bi dönemdeyz ama ihmal etmeyin