Gulbeyazk Merveclkts Canım progestan ağızdan alıyorsan rahminden atmaya başlamamı tavsiye ederim daha etkili oluyor ve bacaklarının altına yastık minder yüksek birşey köy ve tuvalet harici kalkmamakta çalış
Elifdoan TSH yüksekliğinden düşük olabilir ihmal etmeden doktora git, tedbirini al güzelce maske tak, ben ilk bebeğimde TSH ilacını kullanmaya biraz geç başladım çok özen göstermedim 7 haftalıkken düşük yaptım
Greyy90 Merveclkts kahverengi lekenemeyi normal görüyor doktorlar ama rengi kırmızıya dönen akıntılar için mutlaka gidilmesi gerekiyor canım
setenay-92 Merveclkts hemen doktora gidin Progestan iğne ve ilaç başlar düşük tehlikesi demek kanama Allah korusun. Kendinizi yormuş olabilirsiniz ilaçlarla kanama alanını kurutuyorlar yatın dinlenin bol bol.. Ben 3 ay yaşadım bu durumu çok şükür atlattım
Snszasla Merveclkts sürekli yat ozaman canım ama halen durmadıysa doktoruna sor mutlaka belki başka takviyelerde yapar günde kaç tane alıyorsun progestan ı
Happypregnat Merveclkts gülüm tedbiren git ama korkma yerleşmesine inşallah ben de de iki defa olmustu
Merveclkts Acilde muayene oldum ama çok yoğun bir kanamam olmadığı için önemsemedi pek . Benim keseyi de göremedi. Özelde de muayene olduğumda alttan muayene edere görmüştü keseyi . Test mest hiç bir şey yapmadı yoğun bir kanaman yada pıhtı şekilde kanaman olursa tekrar gel dedi . O kadar sancıma da gaz sancısıdır dedi
cocukgelisimcielmas Merveclkts benimde cumartesi o şekilde gittiğimde acil yatış istendi düşük riski vardı.. bence gitmelisin acil doktora . İğne ve serumla desteklendi hap içiyorum
Beyzaharun Merveclkts düşük yapıyorda olabilirsin bebeğin yerleşme kanamasıda olabilir bunu biz bilemeyiz , zaman kaybetmeden dr a gitmelisin.
Duyguaydin81 Merveclkts canım mutlaka ya acile git yada doktoruna danış yerleşme kanaması deyip ihmal etme doktoruna git o karar versin ne olduğuna burda az bi kanamam var yazsan hemen yerleşme kanamasıdır diyorlar banada öyle demişlerdi birtane düşüğüm oldu malesefff
Merveclkts Duyguaydin81 işte gittim acilden kadın doğuma yönlendirdiler bir şey yok diyip geri gönderdiler beni
Merveclkts Duyguaydin81 doktor çok yoğun bir kanaman olması lazım dedi düşük için bence çok önemsemediler
Duyguaydin81 Merveclkts ne saçma yaaa resmen düşük yapta gel demişler bu ne saçmalıktır yaa canım madem progestan kullan o yine iyi olabilir
NurDemet Ayaklarının altına yastık koy, ilaçlarını düzenli al, lavabo harici kalkmadan uzanmaya çalış. Dua et, Allah daha iyi etsin.
Gokcenurylmm Merveclkts 😔 sanırım gittiğin doktor ilgilenmedi doğru düzgün aşırı kanama düşük olabilir inşallah bişi olmaz hakkında hayırlısı canım ama başka bi doktora gidebilsen keşke yani malesef öyle kötü bi zamandayz ki hamileler olarak 😔😔😔
esrams Merveclkts canım öncelikle geçmiş olsun benim ilk başta açık kırmızı geldi sonradan regli gibi parça şeklinde gelmeye başladı acile gittim meğer düşükmüş 🥺seni üzmek istemem fakat öyle görünüyor inşallah öyle değildir 🙏🏻 Birde çok geçirtirmemeni tavsiye ederim çünkü zehirleme ihtimali varmış acil şifalar
Gokcenurylmm Arkadaşımın aynı şekilde oldu malesef düşük yaptı aldılar 😔seni üzmek telaşlandrmak değil amacım ama inşallah iyi olur ya bişi olmaz