TunarinAnnesi baci birde ne sorusacacaqdım abortdan sonra neçe defe aybaşı gördün men cemi 1 defe gordum abortun 57 58 ci gunu oda dufastonla azciq geldi aybasim narmal aybaşı deyıldi yumurtlama testi etdim bu gun yumurtalamanin 13 cü günüdü 2 gun qalib aybaşima ancaq hcg testim neqativ cıxır olsaydi hamilelik çixardı duzdü ? Indi senden sorusmaq istediyim yumurtalaman aybaşının necenci gunu olub ? Mene onu deyersen zehmet olmazsa