TunarinAnnesi senı cok ıyı anlıyorum canım ınsallah sağ salım kucağına alırsın bebegını degerlerın hayırlısıyla yukselır ınsallah bende de bu sekılde çıkmıştı adet gününde yaparsan tekrar etıket yap bakayım merak ettım ama bende de ılk başta sendekı gıbı cıkmıstı