Deletedmom316 TunarinAnnesi menim aybasimin 19 cu gunu yumurta çartliyib gec dollenme ola bilermi goresen
TunarinAnnesi Deletedmom316 mende senin kimi abortdan 60 gün sonra aybaşi oldum 4 gün çekdi sonra hekim femara yazdi 11 gün yumurtlama oldu 24 cü gün test silik çıxdı canm
Deletedmom316 TunarinAnnesi aa baci yeni yumurtlamanın 24 cu gün 2 ci xet cixdı ? Mende hele yumurtlamanın 13 cu gunudu ? Onda umüd varda mende de ?
TunarinAnnesi Deletedmom316 bax canm yumurtlaman 13 gün oldusa +14 gel test gösterecek varsa ve yaxud 17 ci gün olsa +14 gel gösterecek
Deletedmom316 TunarinAnnesi aha anladım bacı men aybasimin 19 cu gunu yumurtladim ustune 13 gun geldi sabah 14 cu gundu men sabah test edim onda çixmasa demek yoxdu
Zhrnz TunarinAnnesi Amin cnm.insallah gid gide koyulasiyor Rabbim.40′haftalari gormeyi nasip.etsin insallah 🙌🤗
TunarinAnnesi Bittercikolataa yok kuzum kist olmus catlamayan yumurta o yuzden test silikmis adet olurum bi kac gune