Ben gebeliğimin 14. Haftasında bu sorunu yaşadım. Bebek sol böbreğe yakın yere yerleştiği için böbrek kanalını tıkamış idrar akışı olmadığı için de enfeksiyon olmuştum. Gece aniden rahatsızlandı müthiş böbrek ağrısı , sık idrara çıkma , kanlı idrar şikayetiyle acilleştim. Gerekli tahliller yapıldı kan / idrar / ultrason ve son evrede olduğum görüldü. Tabi rahatsızlandığımda ateş , bulantı , kusma da vardı. Aniden yatış yapıldı. Eğer tedavi edilmezse hayati riskimin olduğu söylendi. 10 gün kadar hastanede enfeksiyon tedavisi aldım ve sonrasında ameliyata alınıp stent takıldı. Şimdi 24. Haftadayım ve doğumdan 1 ay sonra stent çıkacak.