Çok geçmiş olsun bende 30. Haftada öğrendim kasık ağrımdan dolayı böbreğe baktı kadın doğum doktorum ve genişleme olduğunu söyledi. Daha önce kafası ordaydı bebeğin o yüzden zorlamış 2,5 cm dedi 3,5 olursa stent takılır ama idare et bol su iç sağına sakın yatma dedi. Bende sağıma yatmadan uyuyamıyorum malesef. Sol kaburgamdada batma olduğu için şuan bi sonraki muayeneye kadar beklicez inşallah büyümez. Hamilelikte olur doğumdan sonra kontrol edicez tekrar dedi.